Kundeservice

Velkommen til oss – vi er her for deg! De fleste vanlige spørsmål får du svar på her. Lurer du på noe annet, så sender du oss en epost.

Hvor er pakken min?
Når pakken din sendes, får du en bekreftelse fra oss. Du kan spore pakken her: www.postnord.no
Finner du den ikke her, og du ikke har mottatt pakken etter 7 dager, kan du kontakte vår kundeservice for hjelp.

 

Jeg fikk en defekt vare, hva gjør jeg?
Hvis pakken din har blitt skadet under frakt, ber vi deg om å sende oss en epost med bilde av ytre og indre emballasje, og av skaden på varen.

Om du tror produktet var skadet før levering, send en epost til kundeservice med odrenummer, bilde av vare og beskrivelse av problemet. For garn er det fint om du også skriver serie-/batchnummer.

 

Jeg har returnert, men ikke fått pengene tilbake
Vi gjør selvsagt vårt beste for å behandle returer så fort som mulig, men i høysesong kan det gå opptil 14 dager. Vi ber deg derfor å vente litt, før du kontakter oss på ny. En tilbakebetaling vil registreres til den samme kontoen du brukte ved kjøpet. Hvis du ikke har betalt, vil du få en ny, oppdatert faktura.

 

Hvordan går det med reklamasjonssaken min?
Vi jobber så raskt vi kan, men har til tider høyt trykk på vår kundeserviceavdeling. Alle henvendelser behandles i den rekkefølgen de kommer inn i. Haster noe veldig, kan du så klart ringe oss.

 

Kan jeg legge til noe i bestillingen min/slå sammen bestillinger? Kan dere stoppe bestillingen min?
Om du ringer rett etter at du har lagt inn bestillingen din, kan det hende at vi rekker å oppdatere eller stoppe den. Etter at bestillingen er registrert og behandlingen startet, kan vi ikke stoppe den. Da kan du bruke angrefristen.

 

Hvor raskt blir pakken min levert?
Normalt innen 2-4 arbeidsdager. For varer som veier over 20 kg, er det opp til 7 dagers leveringstid. Leveringstiden regnes fra dagen etter at du la inn bestillingen din, gitt at vi har varen på lager.

Dersom du angrer kjøpet ditt, kan du angre kjøpet i henhold til angrerettloven. Les mer i Sandviks Salgsbetingelser

Vær oppmerksom på at angrerett ikke gjelder varer som er laget eller tilpasset etter kundenes spesifikasjoner, som f.eks navneklister og personlig strikk.

Kontaktinformasjon

Sandviks AS, Postboks 366 Forus, 4067 Stavanger.
Mail: kundeservice@goboken.no
Telefon: 51440051 mellom kl. 9-11 og 12-15 mandag – torsdag.

Org.nr.: 918793569

Besøksadresse:
Strandsvingen 14 4032 Stavanger

Din handlekurv